لپ تاپ اداری استوک

هر آنچه باید در مورد لپ تاپ اداری استوک بدایند


مقدمه

خرید لپ تاپ اداری استوک یک مزیت برای مدیریت کسب و کارهاست. اگرچه همه عاشق یک معامله سودمند هستند و به راحتی می توان با قیمت های پایین و تخفیف ها جذب آن شد، اما بهتر است معامله هوشمندانه باشد. بنابراین روی لپ تاپ هایی تمرکز کنید که عملکرد کارآمد روزانه را تضمین می کنند. پر واضح است که لپ تاپ اداری استوک، یکی از آن گزینه های خرید است. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان بروزرسانی می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

از همین رو و در راستای حمایت از کسب و کارهای و تجهیز ادارات به سیستم های نوین مرقوم به صرفه، استوک خلیج اینبار راهنمای تهیه لپ تاپ اداری استوک را در دستور کار قرار داده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لپ تاپ اداری

زمانی که کسب و کار کوچک شما برای خرید کامپیوترهای جدید برای کارمندان شما در بازار است، احتمال اینکه لپ تاپ را در نظر بگیرید بسیار خوب است. لپ تاپ های اداری کار از راه دور را برای تیم شما آسان می کنند – چه در خانه باشید، چه در فرودگاه، چه دفتر مشتری یا هتل. البته برخی از کسب و کارها ممکن است در هنگام انتخاب لپ تاپ فقط به هزینه نگاه کنند، اما عوامل دیگری را در نظر بگیرید که به کیفیت و دوام محصول کمک می کند، زیرا استفاده روزانه سنگین از آن انجام می شود.

لپ تاپ اداری استوک

هنگام خرید لپ‌تاپ برای کسب‌وکارتان، هدف شما یافتن دستگاه‌هایی بادوام است که بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و سهولت استفاده را تضمین کند. برای انجام این کار، باید به جای قیمت گذاری ارزان، روی استفاده طولانی مدت تمرکز کنید. عملکرد ضعیف ماشین آلات می تواند مانع از بهره وری کارکنان شود. در مقابل، دستگاه‌های با عملکرد بالا با عملکرد بیشتر، عمر باتری طولانی‌تر، درایوهای حالت جامد بزرگتر (SSD) و پردازنده‌های سریع‌تر از نوید کارایی بالا را می دهد.

بهترین لپ تاپ اداری استوک

لپ تاپ ها معمولاً راحت تر از رایانه های رومیزی آسیب می بینند. لپ‌تاپ‌های گران‌تر که از مواد بادوام مانند منیزیم یا آلیاژ کربن ساخته شده‌اند، در حین حمل و نقل، کمتر آسیب می‌بینند، حتی اگر بیفتند.
لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر معمولاً دارای بسته‌های باتری با درجه پایین هستند. بسته های باتری درجه پایین می توانند عمر باتری را غیرقابل پیش بینی کنند. عمر باتری غیرقابل پیش بینی می تواند پروژه ها و ارائه های مهم را ویران کند. لپ تاپی که باید همیشه به پریز برق متصل باشد، یکی از مزایای اصلی داشتن لپ تاپ را از بین می برد.

اکثر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ظرفیت ذخیره‌سازی بالا یا پردازنده‌های پیشرفته ندارند. بدون ذخیره سازی و قدرت پردازش کافی، اگر با فایل های متعدد و اسناد بزرگ کار می کنید، فضای دیسک شما می تواند به سرعت به حداکثر برسد. علاوه بر این، پردازنده‌های کند، می‌توانند با تبدیل کردن مرتب‌سازی فایل‌ها و اسناد به یک کابوس برای کارمندان از راه دور، بهره‌وری کسب‌وکار را از بین ببرند. برای جلوگیری از این مشکلات، نسبت قیمت به عملکرد لپ تاپ را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند ارزیابی کنید که آیا برچسب قیمت دستگاه با عملکرد و دوام آن مطابقت دارد یا خیر.

این نسبت توانایی محصول را در ارائه عملکرد نسبت به قیمت آن اندازه گیری می کند. بهتر است مشخصات هر لپ تاپ اداری استوک را که در نظر دارید مرور کنید تا مطمئن شوید که در ازای پول اضافی که خرج می‌کنید، بهترین عملکرد را دریافت می‌کنید.

لپ تاپ اداری استوک چیست؟

لپ تاپ های تجاری و مصرفی اهداف متفاوتی دارند. لپ تاپ های تجاری معمولاً برای حمل و نقل و استفاده طولانی مدت در مقایسه با مدل های مصرفی طراحی شده اند. امنیت لپ تاپ های تجاری نیز بسیار مهم است زیرا سازمان ها باید داده های خود را ایمن نگه دارند. بنابراین قبل از خرید یک لپ تاپ، میزان استفاده مورد انتظار خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه مناسب را انتخاب کرده اید. به گفته استوک خلیج، به نقل از رئیس Aventis Systems، درک سه سطح استفاده زیر می تواند به شما در انتخاب لپ تاپ اداری استوک برای کسب کارتان کمک کند.

لپ تاپ اداری استوک
بهترین لپ تاپ اداری استوک را از ما بخواهید

1. لپ تاپ اداری استوک : استفاده اساسی

سطح استفاده اولیه برای شرکت هایی است که فقط به عملکردهای ضروری لپ تاپ های تجاری خود نیاز دارند، مانند ارسال ایمیل، پخش ویدیو، مرور وب و استفاده از برنامه های کاربردی SaaS. اینها مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند. برای مثال، کروم‌بوک‌ها و سایر دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل کروم Google پشتیبانی می‌کنند، مانند تبلت‌های اندروید، برای استفاده اولیه مناسب هستند. در اینجا دو گزینه خوب برای در نظر گرفتن در سطح استفاده اولیه وجود دارد:

  1. لپ تاپ های HP ProBook: این دستگاه ها به خوبی مهندسی شده اند و دارای جدیدترین و بهترین پردازنده ها هستند. آنها همچنین دارای ظرفیت حافظه مناسب و صفحه نمایش لمسی در مدل های منتخب هستند. با قیمت کمی بالاتر، می توانید نوت بوک HP ProBook 455R G10 را خریداری کنید که دارای پردازنده AMD Ryzen 3، 8 گیگابایت حافظه، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی NVMe و صفحه نمایش 15.6 اینچی HD است.
  2. لپ تاپ های Lenovo ThinkPad: آنها ساده و مقرون به صرفه هستند و دارای عمر باتری طولانی هستند، که برای انرژی ضروری است. افرادی که اغلب سفر می کنند یا از راه دور کار می کنند. می توانند ThinkPad E16 را خریداری کنند که دارای پردازنده AMD Ryzen 5 7530U، صفحه نمایش 16 اینچی WUXGA IPS ضد تابش نور با صفحه نمایش لمسی و بیش از 47 وات ساعت عمر باتری است.
لپ تاپ اداری استوک
اینجا لپ تاپ اداری استوک را با گارانتی تهیه کنید

2. لپ تاپ اداری استوک : استفاده بالاتر از حد متوسط

سطح استفاده بالاتر از حد متوسط، عملکردهای اصلی استفاده را پوشش می دهد و قدرت پردازشی را برای مدیریت نرم افزارهای تجاری فشرده (مانند ابزارهای ویرایش ویدیو و عکس) و افزایش چندوظیفه ای اضافه می کند. لپ تاپ هایی که برای استفاده بالاتر از حد متوسط مناسب هستند عبارتند از مک بوک، دستگاه های مک بوک ایر و لنوو IdeaPads. در اینجا دو گزینه خوب برای استفاده بالاتر از حد متوسط وجود دارد:

  1. لپ‌تاپ‌های Dell Latitude: لپ‌تاپ‌های دل Dell Latitude دستگاه های قدرتمند و قابل شخصی سازی با جدیدترین پردازنده ها، امنیت قوی و حافظه و فضای ذخیره سازی کافی هستند. گزینه های این نوت بوک 13.3 اینچی کلاس تجاری شامل پردازنده نسل سیزدهم اینتل core i5، SSD کلاس 35، حداکثر 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و کارت گرافیک مجتمع اینتل است.
  2. لپ تاپ های HP EliteBook: قیمت HP EliteBook بسته به گزینه های سفارشی سازی متفاوت است. این لپ تاپ های قدرتمند از نظر مشخصات شبیه به Dell Latitude است. با این حال، آنها دارای ویژگی های امنیتی داخلی بیشتری برای کمک به جلوگیری از حملات سایبری تلفن همراه، طراحی سازگار با محیط زیست و گزینه های پردازنده AMD و Intel هستند.

نوت بوک HP EliteBook 860 16 اینچی G10 Wolf Pro Security Edition قیمتی به طور معمول بیشتر دارند، اما گزینه های مختلف سفارشی سازی (پردازنده، حافظه، فضای ذخیره سازی و غیره) به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر می گذارد.

لپ تاپ اداری استوک
بالاترین مدل های لپ تاپ اداری استوک را با قیمت باورنکردنی تهیه کنید

3. لپ تاپ اداری استوک : استفاده برتر

استفاده برتر به این معنی است که برای اجرای همزمان چندین برنامه پرکار به بالاترین قدرت پردازش نیاز دارید. این کاربران اغلب در صنایعی مانند بازی های کامپیوتری، طراحی و مهندسی هستند. متخصصان مالی نیز معمولاً این سطح استفاده را برای محاسبه مجموعه داده های بزرگ دارند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد در این مرحله از لپ‌تاپ فراتر بروید. در اینجا چند لپ‌تاپ قدرتمند برای استفاده برتر وجود دارد:

  1. مک بوک پرو: مک بوک پرو اپل به دلیل وجود نام تجاری و مشخصات درجه یک مورد علاقه بسیاری از مشاغل است. قیمت ها از 1299 دلار برای مدل 13 اینچی و 2400 دلار برای مدل 16 اینچی شروع می شود. این لپ‌تاپ منحصراً روی macOS کار می‌کند و اتصال آسان و همگام‌سازی فایل‌ها را با سایر دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای اپل فراهم می‌کند. ضمنا مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی مجهز به موتور عصبی ۶ هسته‌ای، پردازنده‌ی مرکزی ۱۲ هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی ۱۹ هسته‌ای، ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه، ۱ ترابایت حافظه SSD و سه پورت تاندربولت ۴، گزینه بسیار عالی است.
  2. Dell XPS 15: لپ تاپ Windows Dell XPS 15 شیک، قابل حمل و در کل یک انتخاب عالی برای کارهای اداری است. این لپ تاپ ها دارای کارت گرافیک جامد، صفحه کلید با نور پس زمینه و وضوح HD هستند. بسیاری از آنها صفحه نمایش 4K نیز دارند. لپ تاپ XPS 15  که دارای پردازنده Core i7 اینتل، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4060، 8 گیگابایت حافظه GDDR6 و باتری 6 سلولی با عمر 86 وات ساعت است، می تواند خیال شما را از لحاظ کارایی آسوده سازد.

هنگام انتخاب لپ تاپ اداری استوک به چه نکاتی توجه کنم؟

خرید لپ تاپ اداری استوک می تواند دلهره آور باشد. بسیاری از بهترین مدل ها شبیه به هم به نظر می رسند، از یک سیستم عامل استفاده می کنند و بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند. اولین قدم در انتخاب بهترین لپ تاپ اداری استوک برای کارمندان، بررسی مشخصات هر گزینه است.

  1. عمر باتری: لپ تاپ اداری استوک باید حداقل 10 یا 12 ساعت در محدوده کم هزینه کار کند. با مدل های گران تر، حداقل 13 ساعت کار اداری باید امکان پذیر باشد. بنابراین توجه به قابلیت انجام بارهای کاری روزانه با سرعت و کارآمد، ضروری است. AMD، Nvidia GeForce و Intel برندهای پردازشگر خوبی هستند که باید در نظر بگیرید و می توانند عملکردهای روزانه شما را تسریع کنند.
  2. هارد دیسک: برنامه های مدرن به عملکرد قابل توجهی نیاز دارند، بنابراین لپ تاپ باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد. همچنین باید حافظه کافی برای اطمینان از دسترسی سریع و انتقال داده وجود داشته باشد. دستگاه باید به جای هارد دیسک (HDD) یک SSD داشته باشد، زیرا SSD ها سریعتر و بادوام تر هستند.
  3. پردازنده: لپ تاپ اداری استوک باید به آخرین نسل CPU Core اینتل (نسل یازدهم و جدیدتر) یا یک پردازنده AMD معادل (نسل سوم و بالاتر) برای حداکثر کارایی و سرعت بالاتر مجهز شوند. پردازنده‌های جدیدتر با سرعت کلاک بالاتری نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر کار می‌کنند، بنابراین سریع‌تر هستند.
  4. خنک کننده: عملکرد بالاتر نیاز به خنک کننده بهتر دارد. معمولاً، هرچه لپ‌تاپ باریک‌تر باشد، فن بدتر است، که ممکن است مشکل‌ساز باشد زیرا با گرم شدن لپ‌تاپ، عملکرد آن کاهش می‌یابد. همچنین، هر چه سیستم تهویه باید سخت‌تر کار کند، معمولاً صدای آن بیشتر است. بنابراین، اگر به دنبال حداکثر پی هستید با عملکرد و نویز کم، باید سیستم تهویه پردازنده را از نزدیک بررسی کنید.
  5. سیستم عامل: به روز ماندن برای سازگاری روان ضروری است. اگر مدل‌های قدیمی‌تر یا لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده را در نظر می‌گیرید، بهتر است به سیستم عامل توجه زیادی داشته باشید. سیستم عامل های قدیمی مانند ویندوز 7 و ویندوز 8 یا دیگر پشتیبانی نمی شوند یا به پایان چرخه عمر خود نزدیک می شوند. اجرای این سیستم عامل ها می تواند دستگاه شما را در برابر حملات سایبری آسیب پذیر کند. (حتی ویندوز 10 فاقد ویژگی ها، کارایی و امنیت تقویت شده با هوش مصنوعی ویندوز 11 است.)
  6. اتصالات: لپ تاپ باید اتصالات فراوانی داشته باشد، از جمله پورت USB، پورت HDMI، کارت خوان SD و پشتیبانی از VGA و DVI.
  7. وزن: لپ تاپ اداری استوک به طور کلی حدود 2 کلیوگرم وزن دارند. اگر به طور مرتب آن را حمل کنید، حس وزنی که حمل می کنید، برای شما عادی می شود.
  8. صفحه نمایش: قالب بندی صفحه عریض به طور فزاینده ای در بخش اداری محبوب است، زیرا برای کار روی میز عملی است. صفحه نمایش های ضد انعکاس بیشتر در نور خورشید یا نورهای اداری قوی مناسب هستند زیرا صفحه نمایش ها هنوز هم به راحتی قابل خواندن هستند.
  9. دوام: اگر اغلب سفر می کنید، لپ تاپ شما باید از دوام خاصی برخوردار باشد. درب آن باید از منیزیم یا آلیاژ کربن باشد و لولاها باید فلزی باشند.
لپ تاپ اداری استوک
لپ تاپ اداری استوک که نیاز دارید را با مشاوره بخرید

توصیه استوک خلیج

تمام مواردی که در بالا عنوان شد، راهنمایی برای خرید لپ تاپ اداری استوک است که در انواع کسب و کارهای نوپا می تواند به لحاظ سرمایه اولیه کمک کننده باشد. چنانچه این موارد نتوانست اطلاعات کافی را ارائه دهد، ضمنا پوزش، از شما تقاضا می شود با کارشناسان ما در استوک خلیج تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *