پرینتر وای فای

انواع پرینتر وای فای دار


مقدمه

پرینتر وای فای دار یا بی‌سیم از جمله دستگاه‌های اساسی و بسیار کاربردی اند که امروزه در خانه‌ها و محیط‌های کاری به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تکنولوژی پیشرفته برای چاپ، با امکان اتصال به شبکه‌های بی‌سیم، امکان انتقال اسناد و تصاویر بدون نیاز به اتصالات سیمی و کابلی، از طریق دستگاه‌های مختلفی مانند رایانه، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و تبلت را به چاپگر وای فای دار می دهد.

در این مقاله از سری مقالات استوک خلیج، به بررسی جزئیات بیشتری از ویژگی‌ها، مزایا، انواع، و نکات مهم در انتخاب یک پرینتر وای فای دار مناسب پرداختیم. همچنین، روش‌های اتصال انواع پرینترهای وای فای به دستگاه‌های مختلف، نرم‌افزارهای لازم برای بهره‌برداری بهینه از آن‌ها، و پیشنهاداتی برای انتخاب بهترین مدل‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دادیم. ضمنا پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به خرید این مطلب را مطالعه کنید.

پرینتر وای فای چیست؟

پرینتر وای فای چاپگری است که می تواند به یک شبکه بی سیم متصل شود تا اسناد و عکس ها را از دستگاه هایی مانند رایانه، تلفن های هوشمند و تبلت چاپ کند. چاپگر از طریق Wi-Fi به شبکه متصل می شود و به چندین دستگاه اجازه می دهد بدون نیاز به کابل یا اتصال مستقیم در یک چاپگر، عملیات چاپی انجام دهند. همچنین چاپگر وای فای دار مزایای زیادی نسبت به چاپگرهای سیمی سنتی دارد که از جمله آن:

  • راحتی: چاپگرهای Wi-Fi را می‌توان در هر جایی از خانه یا محل کار قرار داد، چون نیازی به نزدیک بودن آنها در کنار رایانه نیست. همچنین مجبور نیستید با کابل های در حال اجرا در امتداد دیوارها یا زیر فرش ها سر و کار داشته باشید.
  • انعطاف پذیری: چندین دستگاه مانند لپ تاپ، تلفن و تبلت می توانند در یک پرینتر وای فای یکسان چاپ کنند. برخی از چاپگرهای وای فای دار از استانداردهای جدید چاپ بی سیم مانند Apple AirPrint پشتیبانی می کنند.
  • قابلیت حمل: برخی از پرینترهای Wi-Fi به اندازه کافی کوچک و سبک اند و برای چاپ در حین حرکت موردی ندارند. این دستگاه به شما امکان می دهد اسناد، عکس ها و موارد دیگر را حتی زمانی که از شبکه اصلی خود دور هستید، چاپ کنید.
  • اشتراک‌گذاری آسان: شبکه Wi-Fi اشتراک‌گذاری دسترسی به یک چاپگر را برای چندین نفر ساده می‌کند. این امر نیاز به داشتن چاپگر مخصوص به خود را از بین می برد.
  • چاپ از راه دور: اگر دستگاه و چاپگر شما به وب متصل است، می‌توانید از راه دور روی یک پرینتر وای فای دار چاپ کنید. این قابلیت، امکان چاپ از هر جایی را فراهم می کند.

به طور کلی، یک پرینتر وای فای به صورت بی سیم متصل می شود تا گزینه های چاپ انعطاف پذیر و اشتراک گذاری بین دستگاه ها و کاربران را فراهم کند. بیایید به نحوه عملکرد اتصالات پرینتر وای فای دقیق تر نگاه کنیم.

روش اتصال پرینتر وای فای

پرینترهای وای فای دار برای ارتباط با دستگاه‌های چاپ باید به یک شبکه بی‌سیم متصل شوند. دو روش اصلی برای اتصال یک پرینتر وای فای وجود دارد:

نحوه اتصال پرینتر وای فای دار به کامپیوتر

اگر می خواهید یک پرینتر وای فای را عمدتاً به یک رایانه متصل کنید، می توانید چاپگر را به عنوان یک دستگاه شبکه با آن رایانه پیکربندی کنید.

  1. اتصال پرینتر به شبکه wifi: ابتدا چاپگر وای فای را به شبکه بی سیم وصل کنید. چاپگر شبکه Wi-Fi موقت خود را در طول راه اندازی که با رایانه به آن متصل می شوید را پخش می کند و به شما امکان می دهد اعتبار شبکه اصلی خود را وارد کنید تا چاپگر بتواند به آن ملحق شود.
  2. هنگامی که Wi-Fi روی چاپگر پیکربندی شد، باید نرم افزار درایور چاپگر را روی رایانه خود نصب کنید. این مورد به رایانه اجازه می دهد تا با آن مدل خاص چاپگر ارتباط برقرار کند.
  3. منوی تنظیمات چاپگر یا دستگاه ها را در رایانه خود باز کنید. روی «افزودن چاپگر» کلیک کنید سپس گزینه چاپگر شبکه را انتخاب کنید. رایانه شما شبکه را اسکن و پرینتر وای فای را شناسایی می کند.
  4. مدل چاپگر را از لیست انتخاب کنید. رایانه شما به طور خودکار درایور را نصب می کند. اگر مدل چاپگر به طور خودکار شناسایی نشد، ممکن است لازم باشد درایور را از لیست انتخاب کنید.
  5. پس از نصب، می توانید پرینتر وای فای دار را از هر برنامه ای انتخاب و از طریق شبکه بی سیم چاپ کنید.

با انجام این مراحل، پرینتر وای فای دار شما اکنون با رایانه متصل شده است و می تواند به صورت بی سیم چاپ کند.

پرینتر وای فای
استوک خلیج عرضه کننده پرینتر وای فای دار

نحوه اتصال پرینتر وای فای به موبایل

دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برای اتصال با چاپگر وای‌فای رویکرد کمی متفاوت دارند. در اینجا نحوه تنظیم یک اتصال آورده شده است:

  1. مانند قبل، مطمئن شوید که چاپگر در همان شبکه Wi-Fi دستگاه تلفن همراه شما قرار دارد. چاپگر را در طول راه اندازی اولیه به شبکه وصل کنید.
  2. برنامه همراه ساخته شده توسط سازنده چاپگر را روی تلفن هوشمند یا لپتاپ خود نصب کنید. این مورد شامل پشتیبانی از آن مدل چاپگر است.
  3. برنامه را باز کنید. به طور خودکار پرینتر وای فای را در شبکه جستجو و شناسایی می کند. آن را برای اتصال انتخاب کنید.
  4. در صورت شناسایی چندین چاپگر، ممکن است لازم باشد مدل چاپگر را انتخاب کنید. این برنامه درایور مورد نیاز سیستم عامل تلفن همراه شما را دانلود می کند.
  5. پس از اتصال به برنامه، اکنون می توانید عکس ها، اسناد و موارد دیگر را مستقیماً از برنامه های تلفن همراه خود چاپ کنید.

برنامه همراه، جایگزین نصب درایور چاپگر می شود و اتصال را خودکار می کند. پس از برقراری اتصال، چاپگر و دستگاه تلفن همراه مستقیماً از طریق Wi-Fi ارتباط خواهند داشت.

نصب پرینتر وای فای دار

برای استفاده از یک پرینتر وای فایجدید، ابتدا باید آن را به صورت فیزیکی تنظیم کرده و هر نرم افزار مورد نیاز را نصب کنید. در اینجا یک نمای کلی از روند نصب است:

  1. چاپگر را از بسته بندی خارج کنید: تمام قطعات مانند کارتریج جوهر، کابل برق، کابل USB و غیره را باید موجود باشد.
  2. شارژ باتری : برای پرینترهای وای فای دار قابل حمل، ابتدا باتری را شارژ کنید که ممکن است 2 تا 3 ساعت طول بکشد.
  3. بارگذاری کاغذ : اکثر چاپگرها دارای کارت های نصب برای نصب کارتریج جوهر و بارگذاری کاغذ هستند. کاغذ معمولی را در سینی ورودی قرار دهید.
  4. تنظیم فیزیکی : چاپگر را در محل مورد نظر قرار دهید و در صورت نیاز برق/USB را وصل کنید. تا زمانی که نرم افزار درایور نصب نشده است، USB را وصل نکنید.
  5. روشن کردن : پرینتر وای فای را روشن کنید و هنگام اولین بارگیری از رایانه خود به شبکه Wi-Fi موقت آن متصل شوید.
  6. اتصال Wi-Fi : چاپگر شما را از طریق اتصال به شبکه بی سیم معمولی خود، راهنمایی می کند. اطلاعات SSID و رمز عبور را وارد کنید.
  7. نصب نرم افزار : نرم افزار/درایورهای چاپگر را برای سیستم عامل خود از وب سایت سازنده دانلود و نصب کنید.
  8. افزودن چاپگر : دستگاه ها را باز کرده و “افزودن چاپگر” را انتخاب کنید. چاپگر تازه نصب شده شناسایی شده از طریق Wi-Fi را انتخاب کنید.
  9. چاپ صفحه آزمایشی : برای اطمینان از تنظیم صحیح، یک صفحه آزمایشی را چاپ کنید. چاپگر Wi-Fi شما اکنون نصب شده و آماده استفاده است.

پیروی از شیوه‌های نصب خوب، نشانگر این است که شما به‌درستی به شبکه متصل شدید و دستگاه‌ها می‌توانند با استفاده از درایورهای صحیح، به یکدیگر متصل شوند. برای راه‌اندازی سخت‌افزار، نرم‌افزار و Wi-Fi وقت بگذارید.

اتصال پرینتر وای فای دار

اکنون که روش‌های اتصال پرینترهای Wi-Fi را درک کرده‌اید، به بهترین روش‌ها برای راه‌اندازی و پیکربندی نگاه کنیم:

  • پرینتر وای فایرا در مرکز خانه یا محل کار خود قرار دهید تا برد بی سیم را به حداکثر برسانید. از قرار دادن در نقاط کور خودداری کنید.
  • رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه را برای ارتباط به همان شبکه بی سیم چاپگر متصل کنید.
  • برای جلوگیری از دسترسی خارجی، امنیت بی سیم را در شبکه خود پیکربندی کنید. رمزگذاری WPA2 توصیه می شود.
  • اگر دستگاه های Wi-Fi زیادی در حال استفاده هستند، به تنظیمات QoS روتر خود مراجعه کنید. به ترافیک چاپگر اولویت بالایی بدهید.
  • در صورت بروز مشکلات اتصال برای بهبود عملکرد، سفت‌افزار چاپگر و درایورهای کارت بی‌سیم را به‌روزرسانی کنید.
  • تنظیمات بی سیم چاپگر را بازنشانی کنید و در صورت عیب یابی، اتصال Wi-Fi را دوباره پیکربندی کنید.
  • برای بررسی قدرت سیگنال شبکه در محل چاپگر از تحلیلگرهای Wi-Fi در رایانه استفاده کنید.
  • حالت های صرفه جویی انرژی را در چاپگرها غیرفعال کنید زیرا باعث قطع موقت می شود.

با سیگنال‌های Wi-Fi قوی و راه‌اندازی صحیح، چاپگر بی‌سیم شما باید اتصال قابل اعتمادی را برای چاپ از هر دستگاهی در شبکه حفظ کند. تعیین موقعیت برای به دست آوردن بهترین محدوده مهم است.

پرینتر وای فای
آسان ترین روش خرید را در استوک خلیج تجربه کنید

خرید پرینتر وای فای دار

اگر به دنبال خرید یک پرینتر وای فای جدید هستید، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید:

  • سرعت چاپ : سرعت چاپ 10 برگ در دقیقه یا بالاتر برای چاپ تعداد زیاد اسناد در دفتر کار خانگی بهتر است.
  • کیفیت چاپ : وضوح چاپ 600 یا 1200 dpi متن واضح و گرافیک های رنگارنگ روی عکس ها ایجاد می کند. پرینترهای لیزری کیفیت سیاه و سفید بالایی دارند.
  • جابجایی کاغذ : سینی‌های ورودی که بیش از 250 برگ را در خود جای می‌دهند، برای چاپ با حجم بالا همراه با دوبلکس کردن خودکار برای صفحات دو طرفه مناسب هستند.
  • فناوری جوهر : چاپگرهای جوهرافشان هزینه عملیاتی کم اما سرعت کمتری دارند، در حالی که چاپگرهای لیزری سریع، اما از نظر تونر گران‌تر هستند.
  • استانداردهای Wi-Fi : فناوری جدیدتر Wi-Fi 6 اتصالات و سرعت بی سیم بهتری را فراهم می کند.
  • چاپ موبایل : Apple AirPrint و Mopria امکان چاپ مستقیم از دستگاه های تلفن همراه را می دهند که بسیار راحت است.
  • قابلیت اتصال : در صورت در دسترس نبودن Wi-Fi، درگاه های USB و اترنت اتصالات سیمی را به عنوان پشتیبان ارائه می دهند.
  • ویژگی های همه کاره : اسکن و کپی یکپارچه عملکرد و ارزش پول را اضافه می کند.

چاپگر وای فای را انتخاب کنید که با نیازهای سرعت، کیفیت و اتصال و در عین حال با محدودیت های بودجه شما مطابقت داشته باشد. برای انتخاب بهترین مدل، نظرات و رتبه‌بندی چاپگر را به صورت آنلاین مقایسه کنید.

انواع پرینترهای وای فای

انواع مختلفی از پرینترهای Wi-Fi موجود است که برای مصارف مختلف بهینه شده اند. بیایید به رایج ترین دسته بندی ها نگاه کنیم:

1. پرینتر حرارتی Wi-Fi

پرینتر حرارتی وای فای یک دستگاه چاپ است که از فناوری حرارتی برای چاپ محتوا استفاده می‌کند و دارای امکانات اتصال به شبکه بی‌سیم وای فای است. این نوع پرینترها معمولاً برای چاپ کوپن‌ها، برچسب‌ها، رسیدها، فاکتورها و سایر انواع اسناد کوچک به کار می‌روند.

  • طراحی شده برای رسیدهای خرده فروشی و برچسب های حمل و نقل
  • از گرما روی کاغذ حرارتی مخصوص به جای جوهر استفاده می کند
  • سرعت چاپ بالا در حدود 5-10 برگ در دقیقه
  • کاهش هزینه های عملیاتی بلند مدت بدون جوهر
  • مدل های قابل حمل با Wi-Fi و باتری موجود است
  • کیفیت و رسانه محدود در مقایسه با جوهر افشان

2. چاپگر خانگی Wi-Fi

پرینترهای خانگی وای فای، دستگاه‌های چاپ کوچکی هستند که به شبکه بی‌سیم وای فای متصل می‌شوند. کاربران می توانند از دستگاه‌های مختلف، از جمله کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، به طور بی‌سیم اسناد و تصاویر خود را چاپ کنند.

  • دستگاه های همه کاره برای مصارف خانگی
  • سرعت کمتر در حدود 5-20 ppm
  • فناوری جوهرافشان کیفیت خوبی را با هزینه کم ارائه می دهد
  • استاندارد عملکرد اسکنر و کپی
  • مخازن جوهر با ظرفیت بالاتر برای هزینه کمتر جوهر
  • به طور کلی به اندازه مدل های اداری بادوام نیستند
پرینتر وای فای
تهیه محصول بدون واسطه در استوک خلیج

3. پرینتر چندکاره Wi-Fi

پرینتر چندکاره وای فای دار دستگاهی است که علاوه بر ویژگی‌های چاپ، امکانات اضافی مانند اسکن، کپی، فکس و اتصال به شبکه بی‌سیم وای فای را داراست. این نوع پرینترها برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری مناسب اند که نیاز به چاپ اسناد متنی، تصاویر و امکانات اضافی دارند.

  • پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و فکس ترکیبی
  • فرمت بزرگتر با ظرفیت کاغذ بالاتر
  • چرخه کاری ماهانه بیش از 15000 صفحه
  • سرعت های سریع 25-50 ppm
  • تغذیه کننده اسناد اختیاری برای اسکن پشته ها
  • در درجه اول از فناوری لیزر استفاده می شود اما هزینه بیشتری دارد

4. پرینتر جیبی Wi-Fi

پرینتر جیبی وای فای یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که قابلیت چاپ اسناد و تصاویر را داراست و از قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم وای فای برخوردار است. این نوع پرینترها به ویژه برای افرادی که نیاز به چاپ سریع و کم حجم دارند، مناسب است. ویژگی‌های پرینتر جیبی وای فای عموماً عبارتند از:

  • فوق العاده جمع و جور و قابل حمل
  • باتری برای چاپ بی سیم در حال حرکت
  • سرعت کمتر در حدود 3 ppm
  • ظرفیت کم برای کمتر از 50 صفحه
  • از Zink یا فناوری مشابه Zero-ink استفاده می کند
  • اتصال برنامه از طریق بلوتوث و وای فای
  • راحت برای سفر اما نه استفاده روزمره

هر نوع دستگاهی مزایا و معایبی دارد. بنابراین در نظر بگیرید که چه ویژگی هایی برای نیازهای چاپ شما مهم هستند.

نرم افزار چاپگر وای فای دار

برای اینکه بیشترین عملکرد را از پرینتر وای فای خود داشته باشید، باید نرم افزار و درایورها را نصب کنید:

درایورهای چاپگر

  • برای ارتباط چاپگر با رایانه و اجازه چاپ مورد نیاز است
  • شامل پشتیبانی از Windows، MacOS و Linux
  • در وب سایت سازنده چاپگر موجود است
  • نصب در حین راه اندازی چاپگر به شرح زیر است

برنامه های موبایل

  • پیشنهاد چاپ از دستگاه‌های iOS و Android
  • پرینتر خود را کشف و به شبکه تلفن همراه متصل کنید
  • کارهای چاپی را از تلفن یا لپتاپ خود ارسال کنید
  • معمولاً توسط مارک های چاپگر برنامه های همراه نامیده می شود

سیستم عامل

  • نرم افزار تعبیه شده روی چاپگر
  • عملکرد اصلی را ارائه می دهد
  • به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنند و مشکلات را برطرف می‌کنند
  • از وب سایت سازنده موجود است
  • سازگاری و اتصال را بهبود بخشید

نرم افزار مدیریت

  • سطوح جوهر، هشدارها، ورود به سیستم و تشخیص را کنترل کنید
  • تنظیمات شبکه را از راه دور پیکربندی کنید
  • گروه ها و محدودیت های چاپگر را تنظیم کنید
  • برای محیط های تجاری و اداری مفید است

نصب نرم افزار مناسب تضمین می کند که چاپ روزانه به راحتی انجام می شود و در عین حال کنترل کامل عملکردهای چاپگر را به شما می دهد. به روز رسانی به بهبود عملکرد و اطمینان از استفاده طولانی مدت می انجامد.

پرینتر وای فای
بهترین ها را از ما بخواهید

قیمت پرینتر وای فای دار

در قیمت پرینتر وای فای دار عوامل مختلفی تاثیرگذار است.

  1. نوع و کاربری پرینتر: نوع پرینتر و مدل آن تأثیر زیادی بر قیمت دارد. پرینتر جوهری معمولاً نسبت به پرینتر لیزری یا حرارتی ارزان‌تر است. همچنین، پرینترهای چاپ عکس به طور کلی گران‌تر هستند.
  2. کیفیت چاپ: کیفیت چاپ (مانند رزولوشن) تأثیر بسزایی بر قیمت دارد. پرینترهای با رزولوشن بالا و توانایی چاپ با کیفیت بیشتر عموماً گران‌تر است.
  3. سرعت چاپ: سرعت چاپ نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. پرینترهای سریع‌تر معمولاً گران‌تر از پرینترهای کندتر هستند.
  4. توانایی‌های اضافی: ویژگی‌ها و توانایی‌های اضافی مانند اسکن، کپی، فکس، و اتصال به شبکه‌های پیشرفته نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. پرینترهای چندکاره با امکانات بیشتر معمولاً گران‌تر است.
  5. ویژگی‌های اتصال: ویژگی‌های اتصال مانند وای فای، بلوتوث و پشتیبانی از پورت‌های USB و Ethernet نیز تأثیر دارند. پرینترهای وای فای دار معمولاً از ارزش بیشتری برخوردارند.
  6. مارک و شرکت سازنده: مارک و شرکت سازنده نیز تأثیر دارند. پرینترهای معتبرتر اغلب گران‌تر هستند، اما از لحاظ کیفیت و پشتیبانی بهتری برخوردارند.
  7. نوع مصرفی‌ها: نوع کارتریج یا جوهری که پرینتر استفاده می‌کند نیز تأثیر دارد. کارتریج‌ها گرانتر از جوهرهای مایع هستند.
  8. تکنولوژی چاپ: تکنولوژی چاپ مانند چاپ جوهری، لیزری، حرارتی و دیگر تکنولوژی‌ها نیز تأثیر دارد. هر تکنولوژی دارای قیمت‌های متفاوتی است.
  9. اندازه و ابعاد: اندازه و وزن پرینتر نیز تأثیر دارد. پرینترهای کوچک و قابل حمل عموماً گران‌تر از پرینترهای بزرگ‌تر هستند.
  10. توان مصرفی: مصرف برق پرینتر و همچنین استانداردهای محیطی مانند ENERGY STAR نیز می‌توانند در قیمت نهایی تأثیر داشته باشد.
  11. درجه کاربری: پرینترهای مخصوص مصارف خانگی معمولاً ارزان‌تر از پرینترهای تجاری یا صنعتی که برای مصارف حرفه‌ای طراحی شده‌اند، است.
  12. گارانتی و پشتیبانی: این مسائل نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارند. پرینترهای دارای گارانتی و پشتیبانی بهتر ممکن است گران‌تر باشند.
  13. نقاط فروش: مکان فروش و نقاط فروش می‌تواند تأثیر داشته باشد. ممکن است در اینترنت یا فروشگاه‌های محلی قیمت‌های مختلفی برای یک مدل پرینتر وجود داشته باشد.

در نهایت، انتخاب یک پرینتر وای فای دار باید بر اساس نیازها، بودجه، و ویژگی‌های مورد انتظار شما صورت گیرد. توجه به تعادل بین قیمت و ویژگی‌های مورد نیاز، خود می‌تواند به شما در انتخاب بهترین پرینتر وای فای دار کمک کند.

پرینترهای وای فای دار استوک

پرینترهای وای فای دار استوک، دستگاه‌های قدیمی‌تر یا دست دوم بازسازی شده‌اند. این نوع پرینترها به‌طور عمومی از کارخانه‌ها، سازمان‌ها یا افرادی تهیه می‌شوند که از دستگاه‌های قدیمی دیگر استفاده نمی‌کنند یا آنها را به دلیل نیاز به به‌روز رسانی جایگزین کرده‌اند. اما باید توجه داشت که پرینترهای وای فای دار استوک نیازمند دقت بیشتری در انتخاب و خرید هستند. برخی از مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از وضعیت و کیفیت دستگاه، سابقه استفاده، پشتیبانی و گارانتی، توانایی‌ها و ویژگی‌های اضافی، قیمت و مکان فروش است.

از مزایای پرینترهای وای فای دار استوک این است که معمولاً با قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های جدید ارائه می‌شوند. این مزیت از این نظر مهم است که شما می‌توانید پرینترهای با کیفیت بالا را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. در نهایت، انتخاب یک پرینتر وای فای دار استوک باید بر اساس نیازها، بودجه، و ویژگی‌های مورد انتظار شما صورت گیرد. توجه به تعادل بین قیمت و ویژگی‌های مورد نیاز خود می‌تواند به شما در انتخاب بهترین پرینتر وای فای دار کمک کند.

استوک خلیج

در فروشگاه استوک خلیج، ما با افتخار به عنوان منبع اصلی، پرینتر وای فای دار استوک با کیفیت را به شما عرضه می‌کنیم. ما مصائب مربوط به خرید کالاهای استوک را برای شما از بین می‌بریم. زیرا متخصصان حوزه بررسی و تعمیر ما قبل از ارائه تمام سرویس های لازم را انجام داده و دستگاه را بروز می کنند. ضمنا به صورت مستقیم از منابع معتبر در سراسر جهان مانند چین و دبی کالاهای استوک با کیفیت را وارد می‌کنیم و آن‌ها را با کمترین قیمت‌ها به شما ارائه می‌دهیم. همچنین، شما می‌توانید با اطمینان از گارانتی‌های ارائه شده برای محصولات استوک خود، از خرید خود لذت ببرید.

ما ارائه دهنده خدمات پس از فروش نیز هستیم. از تعمیرات تا تهیه قطعات و هر چیز دیگری که شما نیاز دارید، می توانید روی ما حساب کنید.

نتیجه گیری

پرینتر وای فایاز طریق شبکه‌های بی‌سیم متصل می‌شود تا چاپ انعطاف‌پذیر را از هر کجا ارائه دهد. مدل هایی نیز برای مصارف خانگی، اداری، صنعتی و قابل حمل در دسترس هستند. راه اندازی سخت افزار، نصب درایورها و اتصال به شبکه شما ساده است. فقط چاپگر را در مرکز قرار دهید و سیگنال قوی را حفظ کنید.

از بین گزینه های بسیار، می توانید یک پرینتر وای فای دار مناسب برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید. پس از راه‌اندازی، از راحتی چاپ بی‌سیم با هر دستگاهی، تجربه تازه ای خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *