واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پتانسیل بسیار زیادی در زمینه آموزش، توان بخشی، سرگرمی و بازاریابی دارند. VR یک فرد را در محیط غوطه ور می کند در حالی که AR محیط کاربری را افزایش می دهد. واقعیت مجازی در ابتدا برای اهداف بازی توسعه یافت ولی اکنون برای آموزش نیز استفاده می شود.

سامسونگ، Oculus و گوگل در حال حاضر غول های بزرگ بازار واقعیت مجازی هستند. بازی محبوب Pokemon Go نمونه کاملی از AR است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *