مایکروسافت بیلد جدید پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ را با قابلیت‌های جدیدی مثل انیمیشن‌های روان برای کاربران تبلت‌های ویندوزی منتشر کرد. این بیلد اکنون در کانال توسعه‌دهندگان دردسترس قرار دارد.

ویژگی‌های این بیلد جدید می‌توان به بهبود انیمیشن‌های روان برای کاربران تبلت‌های ویندوزی، ژست سه‌انگشتی روبه پایین برای مینیمایز کردن پنجره‌ها و تجربه‌ بهتر در حین کار با نمایشگرهای لمسی اشاره کرد.

انیمیشن های روان ویندوز ۱۱ در تبلت

مایکروسافت سه‌هفته‌ گذشته را صرف بهبود تجربه‌ کاربری ویندوز ۱۱ روی تبلت‌ها کرده است. از زمان معرفی ویندوز ۸، این اولین‌بار است که مایکروسافت تمرکز زیادی روی تجربه‌ ویندوز در تبلت‌ها کرده است. این شرکت همچنین درحال به‌روزرسانی رابط کاربری پیش‌فرض برنامه‌ها با سبک WinUI است تا با سایر عناصر رابط کاربری ویندوز ۱۱ مطابقت داشته باشند.

مایکروسافت در برنامه‌ تنظیمات، متنی اضافه کرده که نکاتی را درمورد انرژی‌های تجدیدپذیر ارائه می‌دهد؛ به‌عنوان مثال در بخش‌ به‌روزرسانی ویندوز، توصیه‌هایی برای نصب به‌روزرسانی در زمان‌های خاص ارائه می‌شود تا به کاهش انتشار کربن کمک شود. غول نرم‌افزاری مستقر در ردموند، با شرکایی مثل electricityMap و WattTime همکاری می‌کند تا به‌روزرسانی‌های ویندوز را در زمانی‌که شبکه‌ برق از منابع انرژی پاک تأمین می‌شود، برنامه‌ریزی کند و بدین طریق انتشار کربن را کاهش دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *