لنوو با هدف قدرت نمایی در بازار تبلت‌ها محصول جدید خود را به عنوان شرکت سازنده موبایل و لپ تاپ رونمایی کرد. پیش از این و در دسامبر ۲۰۲۱ برای اولین بار اخباری در ارتباط با عرضه چنین محصولی توسط لنوو منتشر شده بود.

این تبلت گیمینگ دارای یک نمایشگر ۸.۸ اینچی با قابلیت ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است. نرخ رفرش این نمایشگر ۱۲۰ هرتز و نمونه برداری لمسی آن نیز نرخ ۲۴۰ هرتز خواهد بود که آنرا در جمع تبلت‌هایی مانند آیپد پرو قرار می دهد.

همچنین در این تبلت از تراشه کوالکام اسنپدراگون  ۸۷۰ استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های این تبلت تجهیز آن به اسپیکرهای JBL است که آن را به پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی Audio مجهز می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده از تبلت لژیون Y700 یک دوربین تک نیز در آن به کار رفته است. همچنین لنوو از چند ویژگی نرم افزاری برای این تبلت استفاده کرده که یکی از آنها تغییر نسبت تصویر بازیها است. به طوری که کاربران همانند استفاده از گوشی های گیمینگ اندرویدی می توانند از بازی ها لذت ببرند.

هنوز مشخص نیست لنوو این تبلت را برای کدام بازار در نظر گرفته است. اما با توجه به سایز این تبلت میتوان آن را به عنوان رقیبی برای تبلت های سامسونگ در بازار جهانی در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *